Bra jobbat!

Idag har jag varit en såndär perfekt -i-wanna-be. Precis som jag vill vara alltså... hahaahahaaa
 
njaa, men såhär: jag gick upp i tid, stekte ägg till frukost (klockan var runt 04.45), åkte till jobbet och det var nästan ljust, jobbade fram till klockan 15, åkte o tankade bilen och rullade hemmåt. Postade lite viktiga brev också påväg. Och så kom jag hem, gick ut med hunden och ämtade posten och knipsade av en vissen blomma från blommorna på trappan. Sen in, en snabbröjjning av huset, tvätt till tvättstugan, disk ut och in i diskmaskinen och alla viktiga papper i en hög. En supersnabbsväng med damsugaren för att få bort den halvan av hunden som lossnat sedan.... igår?! 
Och sen hade jag ju givetvis förberett en paj, så det var bara att starta ugnen medans jag hoppade in i duschen och blev fräsh, och nu står pajjen på värmning och Martin kommer inklampandes genom dörren vilken sekund som helst. Kanonbra jobbat, Linnéa! ;D
 
-LallaNéa-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback