Whats uuuuup?!

Hey! 
Nu var det länge sedan jag skrev igen... tiden går så fort ibland och dagarna bara rinner iväg. 
Vad har hänt då? Jo vi har varit i kalmar en vända, i norrland en sväng, jobbat en del och grejjat i trädgården. Shaggy och jag har börjat på hundkurs igen och IGÅR var även husse med och hejjade på oss. 
 
Jaa.. det är väl det.. I norrland drog martin på sig en mansförkylning, som han smittade mig med så jag är nu inne på tredje dagen av alvedonknaprande. Usha. 
 
Vi har fortfarande inte beställt några förlovningsringar, för jag har så vansinnigt svårt att bestämma mig. MEN vi ska snart åka till guldsmeden igen och kolla... så snart snart ska ni se att det glimmar lite på fingret ;)
 
 
Nehe, nu kör vi lite bilder tycker jag :)
 
Kalmar, husvagnen kommer på plats....
 
Rabatterna vilar fortfarande, men jag flyttar stenar och rensar ogräs ändå....
 
 
Påskmiddag i Härnösand;
 
 
Vinkade av familjen i Härnta efter några dagar med påskfirande och badrumsrivning....
 
 
Och just det! VI HAR KÖPT NY BIL! igen.. som vi hade hoppats på håller längre än någon av våra tidigare..... igår körde vi på lite  skrot så nu ska den in på verkstad.. suck.. MEN här kör Martin bil iaf ;)
 
 
 
-LallaNéa-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback