Övertid? ;)

Det är minsann inte varje dag man slutar tre men inte är hemma förns¨ kvart i sex.. ;)
Men så var det idag, efter en helt körig och stressig dag på många sätt lät jag vikarien gå hem tidigare och stannade en timme till. Och en till.. och en till.. Från att det sista barnet gått hem satt jag o LenaMaria och pratade.... pratde pratade pratade och det var såååå skönt!
.
När jag sedan klätt mig för att gå hem i det underbara vårvädret (minus 13 grader Celcius....) skrattade LenaMaria åt mig och sa "så går det när man älskar sitt jobb!" "Eller sina arbetskamrater" svarade jag, och så blev vi stående en stund till och pratade om hur viktigt det är att man trivs med sina kollegor. :)
Alltså en rätt turbulent jobb-dag som slutade lugnt och fint och imorgon är det JAG som öppnar! :D
.
-LallaNéa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback