funderingar

Så vansinnig skön att sätta sig i soffan och glo på "dumteve" efter jobbet! Idag är de onsdag, vilket innebär ZUMBA och kör. Jag gick en sväng på rasten idag, men de kändes jobbigt och tungt att andas så jag hoppas verkligen att de ska gå bra ikväll, men jag är inte så säker.. Nu sitter jag i alla fall här och är hungrig, trots att det bara är dryga timmen sedan jag åt mellanmål på jobbet... :/ Men det bli vatten, vatten, träning och kör! Kanske ett äpple om jag är snäll ;)
.
Har funderingar på framtiden, så som jobb? Husköp? Flytt? Bli särbo för ett tag? Plugga? Det är så mycket som snurrar runt i skallen och därför kan jag inte få ner nått på papper, eller här då i blogg-format. Den stora frågan är hur länge jag får jobba på kyrkbyn, eller i Habo kommun över huvud taget..och de avgör i princip helt utfallen av de andra funderingarna. Vi bor i en AP-dyr lägenhet, kommer vi kunna bo kvar? Jag vet inte, ingen vet. Jag bara vet att det är jobbigt,och att jag måste börja söka andra jobb. typ nu.
-LN-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback