fredagskänsla?

Jag vill egentligen bara ta en v-aaa-r-m dusch, dra på mig mysbyxorna och sedan krypa ner i soffan med en bra film att ägna några timmar åt.
Middagen ät förtärd, tacos ala skynda blev det, och disken står som vanligt kvar på bänken efter älskade bröderna D, och ingen av kvinnorna i huset har tänkt sig ge sig an denna utmaning. (den ena sitter här, och den andra jobbar några timmar till)

Men jag vill ha en egen soffa att sjunka ner i, en egen tv att glo på och egna skålar med chips och dip, egna glas att dricka läsk ur.. en egen matta att spilla på...jag tror ni fattar.
Idag har jag alltså påbörjat helvetesarbetet med att ringa till Jönköpings alla fastighetsägare. Några var trevliga, men de flesta verkade ytterst ointresserade över nyinflyttade.. synd för dem I say..

Nu blir det i alla fall engelska några sista timmar innan jag ska våga klicka på "skicka knappen" och vara nöjd med del ett. Och ta tag i del 2...............

Hoppas i alla fall att Du har härliga fredagskänslor och att allt är väl med dig. Tycker dock att du hör av dig, liiiite för sällan...!


puss!
-LallaNéa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback