PÅSK

Ett helt ägg fyllt med godis, en mage fylld med mat, och ett bord fullt av tårta och andra smarrrigheter... och redan visar vågen faaaaaaaaar to mycket...
Men jag fick en söt kyckling också, och en bok: Kärlekens matematik. Låter ju.. skoj? Haha efter att ha läst på bokens baksida tror jag att detta kommer bli min nya favoritbok, kanske kan jag nu lära mig "VARFÖR MAN BLIR käR i just Den" och när jag förstått det, kanske jag kan tänka klart :)


vi får väll se, lycka till till moi,
och puss, kram och GLAD PÅSK till toi =)

TÅRTA ! :D

-LallaNéa-

Kommentarer
Pj säger:

Fick ni påskmat? å Tårta? o Godis?
Lyllos ni!
Här hemma fick vi bara målarfärg i ansiktet, trötta armar och thaimat i låda.
Ingen påskhare och inget letande...
Jag längtar efter dig.

2008-03-24 | 18:26:13
anna/shrimp säger:

åh, gott!! jag hade endast ett påskägg med sånna där äckel-godisar som bara är gjorda av socker och inte smakar något heller... men efter all restaurangmat i en vecka visar min våg även den lite för mkt.. den har dessutom slutat funka, blev orolig om det var jag som vägde för mycket för att den skulle klara av det :S:S haha ;P

lånar GÄRNA den boken av dig någon gång!! eller kanske inte orkar vänta.. lånar den på bibblan istället om jag kommer ihåg det.

2008-03-27 | 15:29:04
Bloggadress: http://yesindeed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback