Nytt inlägg:Jag kommer inte på någon rubrik :)

Sitter på skolan och har engelska-lektion-rast. Det är kallt på rummet och det är JÄTTEÄCKLIGT väder ute. Imorse regnade det, bussen från Härnösand var seeeeg och jag å Sofia missade bussen till skolan. :(
Så vi fick åka fyra istället, och gååååå jäääääteeeelååååångt i regnet :/ Uscha.
Sofia är sjukis dessutom, stackars flicka :(

Jag har egentligen ingenting att skriva, men jag ahr inte så mycket bättre saker att göra heller :P
Ikväll ska jag packa för helgen, och så ska jag boka biljetter ;D Haha, ute i good tidsom vanligt :) Men det brukar gå bra ändå =)
På fredag ska jag åka till STOCKHOLM!!!! :D:D:D::D:D:D
Kännsså jävla bra, det är verkligen där jag hittar energi, plus i skirenskogen som jag ska till på påsklovet, Helt underbart! ! :D
Nu tänkte jag berätta lite för er, om mitt liv :)
Jag måste välja individuella val i morgon ocdet suger som fan för jag vill läsa allt :D typ.
Satt och kollade i tidningar för universitetet igår, för att gå Socionomutbildningen krävs det bara Matte A och Samhällskunskap A
Alltså kan jag läsa Matte  B och få lite behövda merit poäng och så kommer jag klara scocionom utbildningen galant! Den är dock på fyra år, kan bli litedrygt... Speciellt att jag har då typ 7 år kvar i skolan, från nu alltså. Och då inräknat ett år av "annat", typ resor och jobb och sånt, som jag kommerBEHÖVA efter studenten!

Nu börjar engelskan igen,det är bäst jag går.
Ha det bra, loveeeers. :)

-LallaNéa-

Kommentarer
shrimp säger:

oj. ett enda ord kom upp i min hjärna när du skrev om att bli socionom... och det var: moget. inte ironsikt "moget" nu utan MOGET. jag är nämligen far more barnslig.. jag har verkligen inte kunnat tänka ut någon mogen och vuxen utbildning än... fan vad det suger, jag tror jag kommer sitta och ruttna som författare hela mitt liv jag. blev bara så glad för dig som bestämt dig typ :)

2008-03-13 | 09:09:09
Bloggadress: http://yesindeed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback