mycket mycket senare..

Ni läser det här mycket mycket senare efter att jag skrivit detta.
Men det gör inget. Det viktiga är bara att ni förstår att jag menar det här. Jag menar det, och det kommer från det innersta djupet av mitt hjärta.


Jag gör vad som helst för er. Livet är inte lätt, men kanske därför finns det också det i livet som är lätt.
Som att vandra stockholmsgator fram med tre underbara vänner, som att paddla kanot på ett spegelblankt vatten mitt i natten, som att sitta på en brygga och skratta i solen, som att gå på ica och berätta hela livshistorien, som att titta in i dina ögon och se att livet är på väg tillbaka, som att stå på ett stort båttak och titta ut över havet- vare sig det är natt eller dag, som att ligga i gräset med huvet på din mage och skratta... Ja, en hel del saker i livet är faktiskt lätta. Och det är väl det som gör livet värt att leva. Antar jag.
Som tack mina älskade vänner, vill jag att ni ska veta, att jag gör vad som helst för er.

that's what friends are for.

Otur eller något annat, jag vill rädda er från allt! Jag skulle vilja samla in er, alla, i ett rum. Rummet skulle vara madrasserat från golv till tak och överallt skulle det finnas mjuka kuddar och täcken. På det viset skulle inget ont utifrån kunna skada er, och skulle det ändå var något kunde jag torka bort era tårar och dra fingrarna genom erat hår och iallafall försöka få allt att kännas lite bättre igen.
Jag vill så gärna..
För jag förstår inte riktigt hur jag ska kunna återgälda er all den glädje som ni bringa till mitt liv. All lycka som kommit från er till mig, alla glada minnen vi delar.. Bara tanken på att varje andratag jag tar, varje ny sak jag upplever, har jag en speciell människa att tacka för, tacka för att jag fortfarande är jag.
Men jag lyckas som vanligt bara göra allt värre. Du tror att jag skiter i dig, du2 tror inte på mig, du3 tror att jag har "låga tankar" om dig, du4-7 tror att jag bara skojjar....
Visst är det underbart?! Jag ÄLSKAR ER. Jag gör verkligen det. Det är ni som får min värld att gå runt, de är ni som får mig att vilja vara kvar här på jorden. Det är ni som får mig att orka fortsätta kämpa, det är ni som får mig prestera så bra, det är ni som får mig att le och det är ni som får mig att somna varje kväll och vilja vakna varje morgon.
Utan er skulle jag inte vara någonting alls, jag skulle vara ett tomt skal,  med ett leende ibland, och med ständigt blåa ögon.
Ni måste tro mig. Jag ber er. TrOmIg, jag älskar er, och jag gör vd som helst för eran skull.

Jag har övervägt dett nu ett tag, borde jag nämna några namn eller som vanligt låta tystnaden utesluta att någon glöms? Jag vill nog skriva ner era namn ändå   (   haha, jag KAN stava  :P   )

Klockan är som vanligt alldeles för mycket, jag har tusen tankar i huvet och min mage gör ont, jag vet inte hur alla ni mår. Jag känner att jag inte har koll riktigt.. känner mig å handikappad.. Men jag måste försöka börja någonstans......
-Matilda-Anna-Emma-Sofia-Jimmy-Martin-Patrik-
Jag vill självklart skriva en sak om er var, men då det rör ihop sig  huvet och jag är rädd att någon av er ska tolka min kärleksfulla vänskapsförklaring fel -så vågar jag inte försöka.
Jag vill bara att ni ska veta att det är er jag menar. Det är er jag älskar, sen finns det en del andra också, såklart, men det är skillnad på nära vänner och vänner. Ni -är mina nära vänner.


Övriga klassen LS1-Ni... jag står i evig skuld till er.
Övriga Qnyzza-Ni är hopplösa, och jag älskar er.
Övriga Trofé-Ni fick mig att hoppas!
Övriga invånare som jag känner i Habo komun-Ni var de(n) första (gruppen) som tyckte om mig för den jag verkligen var.

Vad mer kan jag säga? Jag vet, jag borde väl egentligen skriva en bok om min kärlek till var och en utav er, men det............... det hinns inte just nu. Eller... jag vet inte.
Men den gemensamma kärleken till er, JimmyMartinAnna är ofattbar. Ni tre får mig att andas, ni får mig verkligen att leva det liv jag bara drömt om.
Matilda-Emma: Ni är helt olika, men det som gör er lika är att jag tycker om er mer än ni kan förstå.
Resten tänker jag inte skriva ngt om. För jag tror ändå inte att de läser här.
Men ni fem, jag skulle kunna göra vad som helst för er, för ni har alltid en plats i mitt hjärta ! <3


Och Jag Har Halebop På Mobilen, Och Om Du Blir Tillsammans Med Mig Och Sedan Dumpar Mig Så Förstår Jag Inte Varför Du Vill Veta Det. OCH HAAHAAAA ALLA Vet Vem Jag Menar. Alla som Vill Ha Kontakt Med Mig Har Nämligen Det, För De Tycker Om Mig OCH De BRYR SIG OM MIG.
Så Säg Vad Du Nu Vill, Eller Stick. Ja, ni har rätt.
Han smsar med mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback