Hej här får du vackert skylla dig själv

Men älskade Linnéa, vem tror du att du är?
Ibland blir man ju galen på saker och folk runt omkring sig. Ibland blir jag bara galen på mig själv. Jag blir galen på hur patetiskt jävla naiv jag är. Jag vet ju att jag inte vet någonting, ända så tror jag att jag vet allt ibland. Att ett enda litet svar kan ändra allt, och att det aldrig tar slut. Men nej, man lär sig inte av sina misstag.

Nu ska jag läsa en av mina favoritartisters nya låt, och jag vet inte vad den heter än men en textrad hadlar om en förlorad vår.
Fast den är inte forlorad än, för sagan har inte slutat. Och alltid måste en saga sluta på något vis. Kanske blir allt bra igen, men det är ingen, som vet någonitng om det.

God natt!
-LallaNéa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback