Fredag, tror jag att det är. . . .

Vaknade tolv idag, eller,nej... jo typ..
Hade vaknat några timmar tidigare, tittat på klockan och snurrat lite och somnat om. Ett par gånger. Drömde de sjukaste drömmarna i världen, och så vid tolv vaknade jag "på riktigt". 12.43 visade klockan på mobilen när jag satte mig upp på sängen. Jag drog på mig den mysiga morgonrocken i vit fleese(eller hur det nu stavas) och gick ner till köket. Fixade kaffe, en macka och tog lite pasta sallad. Så satte jag mig vig bordet och åt och skrev en mycket ordentlig lista på saker jag ska göra idag.

Nu är klockan 15.27, och det jag gjort på listan är: ringt om Apu-plats(vilket bara var pinsamt och inte det minsta lyckat) och öppnat dokumentet med uls-uppsatsen(som går åt helvete...!)
Iallafall.. Här sitter jag och tjockar. Eller, min tredje kopp (glas, eftersom jag dicker kaffelatte) Kaffe börjar svalna, och istället för en godisskål ligger framför mig en halv banan. Det är faktiskt mycket bättre att småäta frukt så idag är ju la duktig ;)

Jag skriver mina egna sånger, och spelar in dem på mobilen. Tyvärr kan jag inte sjunga, och eftersom jag inte heller kan ta ut ackord så suger det totalt. men jag äter ju banan iallafall.

-LallaNéa-

Kommentarer
Johanna säger:

Ha en bra fredag! :)

2008-03-28 | 16:11:19
Bloggadress: http://www.menjohanna.blogg.se/
A säger:

men kan inte du sjunga?! nu får du ge dig, hur har det hänt? Jag menar, du sjunger ju värsta fint när jag hör dig???

2008-03-28 | 16:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback