Fjällen.. Torsdag och snöstorm =)

Hej alla glada!
Det är härligt med sportlov, lov över huvud taget. Fast klart jag saknar skolan, eller nej, men klassen =) vissa ;P

I dag är det snöstorm, för mer info se "Lallanea.bilddagboken.se"

Sitter just nu på Hallens bibliotek och typ "bygdegård" ett fint hus, ganska stort och fyllt med böcker och LYCKLIGTVIS fem datorer som jag och systrarna lagt beslag på. En har tillochmed vebcarmera,  men för att skona världen från mitt ansikte låter jag bli den ;)

Nu dog min mobil, så ingen kan få tag på mig ?? :S :(

Jaja,, ska se om nån uppdaterat sin bilddagbok nu, jag orkar inte skriva mer.
Puss hej i vinterkylan!! :)

-LallaNéa-

Kommentarer
Shrimp säger:

åååh! :D själv planerar jag inför nästa helg då ni kommer hit :P inget veeetigare att göra ändå ;P under kommande dagar tror jag jag ska kolla recept eller prova några recept :P hehe

2008-03-06 | 18:41:26
Bloggadress: http://yesindeed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback