Det kom igår.. dadaaah

Det kom igår
Minnena om dig kom tillbaka

Jao, detta är faktiskt de två första raderna av den enda hela sången/låten jag skrivit själv(eller jag Ann, Therese, Sofia och Nathalie)(snarare) men endå.


Skolan idag, engelska och idrott . Och ett litet möte med VC-gruppen. Haha, fulast, men bara så ni vet LS1 NU SKA DET BLI ÅKA AV!! :D :D

Och det här med hjärntvättning alltså, jag blir galen. Jag trodde faktiskt helt serriöst att alla kunde lika mycket som mig nu, när vi läst samma saker-MEN ICKE!!!

Nej nej, trots all hjärntvättning jag tycker att jag har varit med om efter mitt halva år på LS så blir det endå inte lika dant. Vissa har tydligen rätten att tala om hur andra är och varför. Vissa har tydligen även rätt att tala om det för dem andra.
Fy fan jag blir så jävulskt jäkla arg, jag trodde bättre om dig. Jo, jag hade nog högre tankar pm dig Mr Du.

Och en annan Du, en Mrs Du faktiskt fast du inte har så mycket att göra med Mr Du, jag har inte alls låga tankar om dig.
Jag älskar dig.<3

Och appropå det där med att älska, känslor är jävligt svårt, det är nästan så att jag skulle vilja be er alla att hålla er borta från känslorna. Fast det får man ju såklart inte heller göra, nä för då är man känslokall. Jaja, vad man än gör så blir det fel, det visste jag väl redan.

Jag måste tänka nu, och plugga Matte<3 :P hahahaahaaaa

Jag älskar dig.

-LallaNéa-

Kommentarer
Shrimp säger:

jag önskar mest i världen att jag kunde vara känslokall.

2008-03-17 | 22:35:26
Bloggadress: http://yesindeed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback