Annabanna stekpanna :)

Hmm.. eftersom jag inte har något bättre att göra (jag menar, läxorna är tråkiga, och träna orkar jag inte) så kan jag lika gärna skriva ett litet inlägg här :)
Det får dessutom bli ett av de där tråkiga slaget, en "hej det här har jag gjort idag"-blogg :) Jätte roligt, mais qui, ju sais! (Jag MÅSTE plugga franskan seeen.....)

Iallafall, i går sov jag till tolv, var ensam hemma och hade hela huset för mig själv. Det var grymt skönt och jag tog vara på tiden ordentligt och gjorde ABSOLUT INGENTING. Hejja.
Idag vaknade jag med ett ryck vid sju, 06.51 visade mobilen, jag hade haft en förskräcklig dröm, nästan alla som jag älskar var med och jaa.. det var inget bra som hände i den drömmen inte.. Till att börja med skulle jag köra bil, men jag kunde varken starta motorn eller stänga av den så ja... jättefint. Uha :(

Efter lite om och med och efter att jag sett till att hela familjen var oskadd, somnade jag om igen och vid 11 gick jag upp på riktigt. =) Åt en sån där "jag måste"-frukost och sedan har jag hjälpt till att måla! Duktiga jag, målade hela vardagsrummet en vända, och sedan var det dags för lunch. Yammie!! ;D
Äntligen har jag hjälpt till med nått i detta huset, känns det som. Men jag tror iallafall att det blir riktigt riktigt bra! Inte som överalltannars där vi dragit ut precis allt och renoverat med ny isolering tillochmed, nej, i vardagsrummet har vi "bara" målat väggarna (å taken....) och just därför tror jag att det kommer bli extra bra. Jag menar, det kanske blir KLART?! ;)
Haha, ni som vet hur det är hemma hos mig, ni förstår nog. : )

Jaha,
vad ska jag lägga till mer då.. hmm.. Lillasyster den mindre har en kompis här, å de leker duktigt. Ehm.. Lillasyster den stora är ute med kaninerna som vanligt skulle jag tro, pappa spelar nått galet dataspel på mammas dator och mamma är väl fortfarnde och målar nere i vardagsrummet... ... ... ...

Anna säger att man inte alltid måste mena nått med sina bloggar, men jag vet inte..
Ber iallafall om ursäkt för detta ointressanta inlägget, men det kanske kan vara kul att höra lite lätt vad jag har för mig här hemma?
Haha hjälp vad jag är hjärntvättad alltså, kom jag på nu, JAG VILL SE ETT SYFTE I ALLT. Jävla Ls.
Åhh jag saknar skolan, eller nej, men jag saknar Emma å alla andra mysungar som går i min klass =) Fast jag skulle behöva meeeeer lov. så jag fick sova, och PLUGGA ikapp.... ska väl göra det nu, kolla lallanea.bilddagboken.se alltså. :P

-LallaNéa- från ett stökigt blått hus.

Kommentarer
anna säger:

åh, shiet vad mycket du gjort idag då... jag har gjort ty lika mkt som jag gjorde igår hahhahaha

2008-03-29 | 16:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback