Anna och Martin

Anna ringde mig idag, så otroligt passande.
Jag hade legat på mitt kära golv i mellanrummet(SOM FÖR ÖVRIGT VAR TYP !"# MINUSGRADER KALLT) och gråtit.. massor. Sen började jag sminka mig, asfult använde alla ögonskuggor jag har bara för att se hur det blev, ja ni vet ;)
Jag hoppas iallafall att ni vet :S

Så ringde iallafall Anna. Först pratade vi lite ointressant om melodiefestivalen, som hon ändå inte hade någon koll på"( Hur kunde hon ? :O )
Sen sa Anna "Jag och Martin älskar dig, jättemycket!! "

Och hon verkligen menade det, iallfall när hon sa det.
Visserligen kan jag inte på stå att Anna hade alla propparna i skåpet just då, hosthost, men iallafall.

Jag blev SÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAAAD och med ens kändes allting bra igen :)
Och jag längtar verkligen tills jag får åka till stockholm, det är hmm, 6 dagar kvar, känns som om jag måste boka biljetter!! ;-)

Ska iallafall bli underbart att åka ner till stockholm och träffa dem, Anna, Martin, Jimmy, Emilia och för hoppningsvis Lite kusiner också :)
Ååååh, det ska bli så underbart!! :D

För övrigt så har jag drömt flera nätter i rad att hela min klass är sur på mig, så nu vet jag inte om jag vågar gå till skolan på måndag :S Dessutom har jag pluggat alldeles förlite matte, så jag kommer nog inte kunna göra provet :( Ligger typ ett helt kapyttel bakom (haha, vet att det inte stavas så, men vist ser det gulligt ut ;D )
Åhh vad jag panikar för den där jävla matten. Och inte orkar jag plugga skiten heller :/ Och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig!! :O På måndag alltså.. och har vi idrott, eller?? :S Och i så fall, vad för idrott? :S
Åhh,

P
A
N
I
K

Nu ska jag kissa, sen ks ajag sova ;)

Godnatt på Centralskolan ;)

-LallaNéa-

Kommentarer
Martin säger:

Hehe :) men jag hade alla propparna i skåpet haha ;)

Ska bli skitkul, mindre än en vecka kvar nu!!

Lev väl!

/Martin

2008-03-09 | 11:11:04
Shrimp säger:

jag menar det fortfarande gumman!!! (och nu är ju Martins del om älskande bekräftat, så ljög gjorde jag ju inte :D ).

2008-03-13 | 08:53:09
Bloggadress: http://yesindeed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback