-LallaNéa-Påskdagen

Jag hatar alla beslut jag tar.
Har ni nångång stått inför ett val som ni varit tvugna att ta, och har du vetat att vilket beslut du än tar gillar du inte konsekvenserna?
Grattis till mig, jag står inte i en sådan situation. För jag kom ur de tidigare idag. Hejjaaaaaaaaaaaaaa

och jo det är sant, jag visste inte alls hur jag kände eller vad jag känner. Men jag skulle inte vara helt nöjd med någon av konsekvenserna från besluten. Nu är beslutet iallafall taget, och det är inte så mycket att göra åt det för tillfället. Men åh vad jag känner mig dum.
Jag vill inte ha det så här. Faktiskt, jag tycker ju om dig.
Och dumma dumma dumma jag skrev ett jääääääääätte långt inlägg förut, men allt raderades klart, blogg.se lever sitt egna liv, som allt annat.

Jag vill fortfarande vara stjärnan på din himmel. Det känns som om jag inte ens är en smula jord som du går på nu.

Förresten, påsken är loooovely, och ikväll hoppas jag och mina redanalltförmångakilon på en äggtoddy ! :D

-LallaNéa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback